angående förra inlägg!!

Carro m. familj om Söndag:
vilket sammanträffande, läser inte din blogg men halka in här nu och uppenbart vid rätt tillfälle! som menat. För de första, varsågod att visa eget intresse och öppna plånboken och köp blommor och jord och plantera fina sommar blommor som sen fryser ihjäl under natten :) Det är absolut ingen som hindrar dig fröken! för de andra, kan du inte bara nån gång hålla igen din äckliga käft :) Det svider i öronen av ditt jävla gnäll.
IP: 80.251.192.3

Svar på tal:

Det jag menade med att det var irriterande att det inte har varit någon av min släkt till min mormors grav och plantera nå var alltså mycket störande för min kusin Carro!
Jag tycker eftersom min släkt ändå bor i piteå där mormor ligger så anser jag att dom kan fixa till det där någon gång.
För då jag har varit där tidigare i flera års tid har det varit någon gång bara att det var fixat där!
Och då menar jag att det inte är ofta något är planterat eller fixat där.
Sen att det har varit kallt nu och så, visst men det är inte första gången det är tomt där!
Visst kan jag slänga upp plånboken och köpa en massa fint dit!
MEN med stort MEN så då jag har varit till piteå har jag inte varit länge bara farit en snabbis bara för att "hälsa" på mormor och inge annat.
Och då jag har kommit dit har det varit tomt där och då har jag varit på väg hem så har inte hunnit fara förbi en blomaffär och köpa det man behöver.

Sen nästa gång jag är där kanske ett halvår ett år senare då jag kommer då jag väl har tid har det varit nå blommer, men jag säger inte att det alltid är nå.

Och självklart kan jag skicka pengar till min "kära" släkt om ni skulle vilja offra och gå och plantera!
Eftersom jag inte har möjlighet själv att fara till piteå särskillt ofta!

Sen måste jag bara få fråga Carro, varför ska du ens läsa min blogg om du är så less på att höra min gnälliga röst?
Varför ens lägga ner energi och tid på det?!
Men tydligen måste man ju vara intressant eftersom du ändå ska kommentera och tycka saker.
Men vet du vad, ni finns inte för mig, ni betyder ingenting hälsa din familj det också, det ända vi är är SLÄKT, inge annat!

Om ni undrar varför jag skriver detta här är för att tydligen är de här man bara kan nå dom på!

Ha en trevlig söndag kväll!
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback