Söndag

igår vaknade jag runt åtta tiden gick ut med Ozzy och gjorde mig själv klar sen kom Anna runt halv tio så bar vi av till piteå för att kolla på bilar som skulle tävla lite granna, då vi satt där och kollade blåste de massor ch regnade till och från och så var de kallt då solen gick i moln.
Så vi bestämde oss för att fara in till Piteå stan och kolla lite granna, och ingen av oss var särskillt pigg på det så vi satte oss på en parkbänk och jag åt gold magnum glassen och den var inte allt god om man inte gillar cola smak typ.:)
Sen innan vi for mot Luleå for vi förbi min mormors grav och kollade hur de ser ut...
Ingen har varit där och plantera nå, lite irriterande.

Sen for vi mot Luleå till Anna och kollade en film där de handlar om en personerad läkare ska göra en mänsklig tusenfoting, på aftonbladet har dom skrivit att väldigt många som sett den börjat må alla och spytt så jag förväntade mig den reaktionen men inte de..
Hade kunnat vara lite läskigare om man säger så.
Efter den beställde vi pizza från bergvikens på pizza.nu och på den sidan har dom bara 45 min på sig att komma och dom kom efter 20 min, väldigt fort!
Sen latade vi oss så kom Fredrik och hämtade upp mig så for vi hem och kolla film och gick och sov, väldigt trött var jag.
Ovanligt att jag är så trött, somnade typ på en gång då jag la mig ner i sängen! SKÖNT!

Idag vaknade jag vid halv nio och steg upp och hoppade in i en dusch sen åt vi frukost och for och rantade med bilen lite granna.
Och nu väntar vi bara på att klockan ska bli lite mera så vi kan grilla- för vi båda är nog ganska hungriga.

Och ikväll blir de en tidig kväll igen för imorgon blir de lite ärenden överallt och då hoppas vi på sol så jag har lusten att cykla runt överallt!

Nää nu ska jag slöa vidare, ha en trevlig söndag:)
kramis

Kommentarer
Carro m. familj

vilket sammanträffande, läser inte din blogg men halka in här nu och uppenbart vid rätt tillfälle! som menat. För de första, varsågod att visa eget intresse och öppna plånboken och köp blommor och jord och plantera fina sommar blommor som sen fryser ihjäl under natten :) Det är absolut ingen som hindrar dig fröken! för de andra, kan du inte bara nån gång hålla igen din äckliga käft :) Det svider i öronen av ditt jävla gnäll.

2010-06-06 @ 13:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback