Underbara liv

Godmorgon!
sist jag skrev var väl förra året då jag fyllde år, det var ett tag sen men känner inte riktigt att jag haft nå att skriva om eller ja egentligen har jag väl det!:)
jag pluggar järnet just nu , och det går ganska så bra, wincent är hemma med mig på dagarna än så länge då vi inte fått plats ännu förän i höst på förskolan, A han arbetar .:)
vi har hunnit med en flytt till lägenhet utanför stan för att kunna bara få njuta av varandra och kunna bygga när tiden finns:) området är hellt okej, ett plus är det att det är så nära till allt! 15 min till stan bara när man går!
vi har varit några gånger på öppna förskolan på kloster kyrka deras församlingshem vilket har varit jätte bra för wincent!
vi har varit utan snö länge så skönt att slippa så mycket vinter! Vi har även hunnit varit upp till Luleå hem till mamma och pappa i april var mycket värt att träffa dom!
vi bilade upp å ner och tog in på hotell i Sundsvall resan upp och ner för att ha ork och för att wincent skulle få sträcka på sig lite då det ändå är 100 mil emellan.
jag hoppas mor å far kan komma ner till oss snart!
idag är det morsdag och jag har blivit uppvaktad utav mina favoriter , dom åkte iväg och kom tillbaka med liljekonvaljer, orschideer, en stor tårta och ett ko kort ;) som wincent tyckte jag skulle ha:) haha! Super roligt och fint!!
varje dag som går blir bara underbarare hela tiden med min familj! Jag älskar mina fina killar otroligt mycket, dom ger mig styrka till allt!
bilder kommer senare på dagens fina saker:)
min lilla kille har blivit stor! Snart hela 2 år!!!
tiden går för fort!:)
många kramar! 
 
 
 

Kommentarer
Annelie

Vad roligt att se att du bloggat :) det tycker jag du borde göra oftare så roligt att läsa :)

KramKram

2015-06-02 @ 20:36:21 URL: http://mammaannelie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback