Jag älskar livet som mamma!

Ja som rubriken säger; jag älskar verkligen livet som mamma! För varje dag som går växer jag in mer och mer i rollen , wincent växer och utvecklas för varje dag som går och jag njuter till fullo av min son !
Jag är så himla stolt över honom han är det vackraste och den som gör mitt liv till hellt! 
Att vara mamma är inte det lättaste alltid men den bästa upplevelsen jag hittills fått vara med om!
Wincent är snart 8 månader och kryper gärnet och sätter sig stolt hela tiden och har börjat dra sig upp mot möblerna :) det går riktigt fort nu , snart är han hela ett år! 
Sjukt fort !
Jag kommer alltid att finnas där för wincent och ställa upp på det jag kan! Och det enklaste av allt är att älska honom!!!
Godnatt och sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback