Papper papper

Papper, jaa denna morgon har bestått utav att försöka skiva en massa papper till försäkringskassan om föräldrapenning:)
Jag blir inte riktigt klok på detta försöka få tag i dom också eller bett dom ringa upp för ca 40 min .
Och få då hjälp med att fylla i och fixa färdigt allt!:)
Men nu har jag pratat med dom och få hade kvinnan jag pratat med för någon vecka sen skickat fel blankett till mig så nu skickas de på nytt :)
Sedan fick jag svar på föräldrar pennings pappret hur de skulle fyllas i och hur man gör då man har haft två jobb:)
Så förhoppningsvis så får jag svar från alla inom en snar framtid och att min föredetta arbetsgivare kan hjälpa mig att fylla i rätt sedan efter jag har fått alla papper:)
Ursch inte roligt med papper tycker jag!

Nää idag är de helg och solen har precis börjat skina och förhoppningsvis stannar !
Får se vad vi gör i helgen, hade velat fara och köpa lite grejer till wincent och sedan fixa klart i hallen så vi kan fixa i hans rum och måla klart och det bara är att möblera och pyssla fint i!
Längtar!!!

Så underbart de ska bli då han väl kommer och få snosa på honom och mysa!:)
Sen har ju magen blivit så tung nu för tiden och all energi går till den och lillen så längtar tills man får vara sig själv åtminstonen lite kroppsligt:)

Nä ha en trevlig helg allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback