Fredag

Hej svejs imorgon går man in i vecka 30 (29+0) och det har verkligen varit en berg och dalbarna , men hoppas nu att med mycket vila och ingen ansträngning alls ska göra bot på allt!

Idag provade jag min favorit klänning som jag alltid har på sommaren , eller jaa dom två senaste ;)
Den funkar även nu trots magen , pyttelite kortare blev den men jag har ju ändå alltid leggings :)
Jätte skönt att ha slippa trycket mot magen utan långa linnen som är taita, ska på söndag försöka hitta fler liknande klänningar!
Sen köpte jag en lång klänning förra året som är jätte lång som jag aldrig använt men provat massa gånger , men den är lite genomskinlig så måste ha ett linne under och så måste jag bara hitta ett tillfälle att ha den :)

Nu är de äntligen helg, men fullt upp hela helgen som vanligt nu för tiden !
Får se hur mycket vi hinner :)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback