Luleå

Hej svejs!
I måndags kväll åkte jag till Luleå för att hälsa på hos min syster och Cornelia !
Jätte roligt att se dom på kallax!
När vi kom hem till dom satt vi och surrade gärnet och sedan vid halv ett somnade vi och jag vaknade vid tre av kisseriet och trassel ( deras katt) jamade, och så höll de på till ca 7 då vaknade S och c så vi gick upp och fika!
Sedan under tisdagen åkte vi till mor och far som inte visste om alls att jag hade åkt upp som fick en överraskning!
Då blev de palt och bus.
Sedan igår kväll var vi så trötta så relativt tidig kväll .
Idag steg vi upp runt halv åtta och åt frukost sedan gjorde vi oss i ordning och spelade lite spel sen åkte vi till storheten!
Fikade och hade mysigt!
Och nu sitter vi hellt avslagna i soffan och ska snart äta middag :)

Kallt och vinter är de här jämfört med hemma där de börjar lida mot våren:))
Hihi

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback