Luleå

I torsdags åkte jag in till stan och träffade Maria det var riktigt roligt, länge sen vi sågs !
Försökte hitta något på stan men inte, men vad dom hade byggt om överallt, gick ju näst intill vilse i strand men fräscht blir det!
Sen har dom kommit mycket längre på huset mitt i stan som ska bli ett hotell och en galleria, jämfört med förra gången jag var upp!
Sen på torsdagen på kvällen åt vi middag och mös på på kvällen :)
Fredag var jag in och träffade Annelie på stan och det var mycket trevligt vi fikade och kollade runt också sedan åkte jag hem då jag var så slut i benen och i fötterna:)
Sen hade jag S och C fredags mys !
Vaknade på lördagsmorgon tidigt och gjorde våfflor till frukost! Sen toppade S mig och det vart jätte bra!
Och så åkte vi till Leos Leksand och var där från 12- 18 haha, c hittade en tjej som hon åkte alla ruschkanor med och klättrade och busade med så därför vart vi så länge, men sen när vi for så somnade c i bilden och när vi kom hem åt vi gröt och surrade lite sen var vi så trötta att vi Gick och la oss och sov tidigt.:)
Sen igår var vi fortfarande trötta så vi låg i soffan och slöa länge sen åkte vi till mor och far och åt och surra på och sa hej då åt dom.
Och för ett tag sen vaknade vi och s och c ska fara på jobb och dagis och jag ska bara ta det lugnt och packa ihop och så åker jag hem ikväll!
Känns både jätte roligt och tråkigt!
Men jag saknar min underbara karl som är där hemma!:) och Lilla gumman!:)

Nä nu ska vi äta frukost!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback