Jobb!

Idag har jag jobbat och pratade med chefen idag och då frågade hon om jag tyckte jag fick jobba lite, nja joo sa jag då jag inte orkar med passen 8-8 nå mer så har fått tacka nej till dom .
Och då hade hon och biträdande chef funderat och kommit överens om att korta ner passen så även jag kan jobba!:)
Så nu har jag också satt att jag kan jobba mån- fredag 8-15 gärna och som senast till 17 :)) så fick en massa sådana pass !
Känns jätte bra då jag vet att jag blir så slut på dom långa passen som imorgon jobbar jag 11-21 ett långt pass och då sa dom att jag måste tänka på att sitta ner och vila då jag behöver det!
Jätte bra känns det att dom har överseende med att jag är gravid!
För så länge jag får må som nu så kan jag jobba ofta men kortare pass:) !
Nöjd tjej idag!!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback