HEMMA!:))

Äntligen hemma! Eller jaa jag kom hem kvart över tolv i natt!
När älsklingen var på väg och hämta mig på Arlanda så flög växellådan i luften så han tog sig ingenstans, som tur var så hände det vid en mack som han var på så det inte hände någon olycka!
Men då var han ståendes där och jag fast på Arlanda men som tur var kom hans systers man och plockade upp honom och sedan mig och dom var framme på Arlanda runt tio så då hade jag suttit där och fördrivit tiden sen halv åtta:) haha!
Och sedan tid det ett tag att ta sig hem också!
Oj vad skönt det var att se A , har saknat honom väldigt mycket under veckan som gått, vi har inte varit ifrån varandra så länge och så långt bort sen precis då jag väntade på att flytta ner så det var en omställning för oss, men nyttigt!
Man ska aldrig ta någon för givet och uppskatta det man har!
Jag vet vart jag har mitt hjärta och han vet vart han har mig, finns inga ord som räcker till hur mycket jag älskar honom!!!!
Han är mitt allt , mitt nu och framtid!:)

I morse så somnade jag om efter att A fick skjuts för att hämta en annan bil som vi ska låna.
Och sov till 10.15 och det har jag inte gjort på mycket mycket länge!
Välbehövligt var det!
Idag har jag bara njutit av att vara hemma !:))
Skrivit mina listor till vad vi behöver handla och hur jag ska arbeta:)

Ha en fortsatt bra dag, det tänker jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback