Flytt!

Godkväller!
I veckan har det varit massa jobb och har inte alls hunnit med att börja packa först idag efter jobbet, även A hade hunnit göra detta då jag kom hem!:)
För jag tror de blir på lördag vi flyttar till trean! Skönt med större plats, men det beror på om hans systers familj är friska så det går med all bär hjälp!:)

Vi får se! Längtar så att ha mera plats att kunna ha det fint jämt eftersom vi har för mycke saker nu så blir det lättare rörigt i denna lilla tvåa, så blir toppen bra!:))

Nu är det bara 4 månader kvar till Lill killen våran är beräknad!:))
Och magen min har verkligen börjat ta form!:)
Haha ska bli skönt sen då jag får bli min själv igen( kroppen) för inte är man nå smidig inte, att ta på mig bara skorna är problem;) haha!

Nää nu får ni ha en trevlig kväll så ska jag äta lite kvälls fika och gå och sova:)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback