Negativ

Ja ni nu måste jag bara skriva av mig har länge tänkt på detta och hoppas rätt person/ personer läser det!

Sen jag flyttade ner hit har någon/ några av mina vänner verkligen slutat att höra av sig , man kan inprincip säga att hörs vi av är det på grund av att jag ringer/ smsar.
Tycker det är fruktansvärt tråkigt att det blivit så!
Visst nog har jag " nya" vänner också så det är ju inte de att jag är hellt själv utan saknar mina "gamla" vänner .

Men det är väl så att bo 100 mil bort så finns man Inge mer, men då man ska komma uppåt då är det så himla viktigt att jag ska fara runt och passa upp på er..
Både arg och ledsen så ursäkta om det låter bara surt men de är ju sanningen.

Jag hoppas ni tar åt er rätt och förstår hur jag menar.

Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback