Torsdag

God förmiddag!:)
I natt har jag fått sova mycket mer än den andra natten! Det känns otroligt skönt att nästan vara utvilad!!
Snuvan är kvar och hostan sen har feber försvunnit nu verkar det som , kollade tempen senast igår kväll och låg på låg då och känns lite bättre i huvudet, går nog relativt fort över säkert för att jag satsar på att vila upp mig och bli frisk!
A s sjuka tog strax över en vecka för att försvinna men då är han så envis och jobbar iaf och sliter! Duktig är han !:)

Aja nog om sjuka:))

Såg en film tidigare i morse då deras hus gjorde mig mycket inspirerad och längtan efter vårar egna, stort kök var det och fönster hela vägen från golv till tak! Åh vad jag längtar tills vi får sätta igång med vårar hem!!:))

Idag blir det att kurera mig och plocka lite i köket och vika in tvätt sen äta grillad kyckling och se någon bra film och i fyran ikväll klockan 20.00 är det Sveriges roligaste klipp har inte sett det ännu men ska bli kul att se! Älskar ju America's funniest home video så ska bli roligt att se om det är likvärdigt program:))

Älskar klippen med barn och djur! Vilka tycker ni mest om då om ni brukar titta på det programmet?

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback