Sjukstuga

Jepp här är det sjukstuga, eller ja A har börjar bli frisk nu medans jag blev smittad i förr går och i natt bröt det ut rejält!
Hur hög som hellst feber, snuvig, hostig, ont i halsen och ont i. Huvudet!
Ursch önskar verkligen ingen sjuka, det är så tungt!
Sen då jag hostar blir det nästan en kräkreflex :( inte roligt alls!

Idag har dagen bara bestått utav av att ligga och vila i soffan, ätit och sett massa film!
Har sovit jätte dåligt i natt, vaknat varje timme sen feber frossa till Max!
Älskling har försökt att ta hand om mig med vatten, Alvedon, en kall handduk på pannan!

Och nu blir det mera halv åtta hos mig som är just nu i kära Luleå!:))

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Anonym

Tänk bara på kontakta din bm om du har hög feber :) krya på dig!

2013-01-17 @ 07:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback