Måndag hela dagen

Godmorgon, eller ja jag har då varit vaken sen sex imorse och låg och vred på mig i sängen till sju, sen steg jag upp och gjorde frukost.
Sedan dess har jag torkat överallt i köket, plockat ur diskenmaskinen, tagit ner julen och stoppat upp nya fräscha gardiner!!
ÄNTLIGEN !

Sen nu är det lite vile tid och sedan blir det att plocka i ordning tvätt sedan väcka upp A och äta lite lunch sen bär vi av till stan och ska åka och kolla lite ;)

Sedan blir det nog att plocka färdigt här hemma så dt blir snyggt och rent överallt och bara slöa framför någon film alternativ spela lite Mario Cart :)

Nä nu får ni ha en bra dag så kanske jag skriver mera någon annan dag!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback