Ingen rubrik

Igår var jag och hjärtat ute på isen och pimplade och grillade lite korv, var jätte mysigt med kallt som sagt!
Tyvärr fick vi Inge fisk , är för att nu har fiskarna varit under den tjocka mörka isen för länge och blir lite paralyserade , men vi försökte iaf.
Sedan ringde jobbet mig vid fyra och ville att jag kom in och jobbade extra igår på kvällen så jag gjorde det men var hellt slut.
Och idag var det jobb 8-17 sedan fick jag även pass imorgon ! Så är ju bra men jag längtar till helgen så man får sova och ta det lugnt !!:))

Jag blir hellt färdig nu då jag är gravid jämfört med tidigare , då kunde jag jobba mycket och länge utan att bli så här.

Aja nu iaf har vi gått in i veckan 18 och är bara åtta dagar kvar till UL :)! Känns än så overkligt!
Underbart , nervöst och hellt fantastiskt!❤

Nu blir det bara soffhäng med täcke och glo liten tv bara sen sängen för att fixa morgondagen.
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback