Fortsättning:)

Så där då har man storstädat färdigt i hela lägenheten, stoppat igång och hängt upp en tvätt. Samt hunnit vara hos barnmorskan, japp ni läste rätt!
Jag och älskling väntar barn, det är beräknat 1 juli , men har ul om tre veckor då får vi se om detta stämmer överens medvurst den lill* har växt!
Förhoppningsvis kommer allt gå bra, hittills har jag haft en sjuhelvete illamående och upp och kissa fasoner mitt i nätterna som dagar.
Sedan nu har jag börjat må lite lite bättre, men är hela tiden hungrig, direkt efter jag ätit lite granna och jag propp mätt sen går det Max 15 minuter så är jag veålhungrig igen. Ibland kan det vara trevligt om det är någon gott man ska äta, men samtidigt tungt på nätterna..

Men alla typiska symtom får man nog dras med och bara tänka framåt att sen då denna resa är klar av att bli stor så får man något underbart!! Både jag och A är överlyckliga , men vi förstår inte riktigt att det är sant!!

Vi har börjat planera vad vi ska köpa, vilken barnvagn, bilbarnstol mm .
Ska bli roligt att få köpa lite saker till den nya och få bestämma hur denna rum ska se ut och planera, A ska bygga en spjälsäng åt den också!:)

Aja nog om det, efter vi var på bm for vi och köpte en kebab Sandra från fröslunda !
Oj vad den är god!!! Har inte ätit den på hur länge som hellst, sen hos JH då hon bodde i sin vindsvåning!
Och nu är det vilo pause i soffan ett tag tills jag ska bara skura av golvet och äta lite mat som alltid;)

Sedan blir det rita lite granna med älskling på vårar hus hur vi vill att det ska se ut!:)

Ha en fortsatt bra dag idag! Kram


Kommentarer
Kamilla - Mamma till Oscar och Nicole

Åh! Stort grattis till er, vilken underbar tid ni har framför er :)
Vi väntar på nummer 3, beräknat till 13 Augusti så har fortfarande några veckor kvar till v. 12 har passerat och man kan slappna av lite :)

2013-01-07 @ 20:11:23 URL: http://kamillaaaa.wordpress.com
Kamilla - Mamma till Oscar och Nicole

Emil (Olesen)s Kamilla :)
Vettetusan hur jag hittade din blogg :O nånstans har jag då varit och klickat iallafall :)

2013-01-08 @ 09:32:09 URL: http://kamillaaaa.wordpress.com
Kamilla - Mamma till Oscar och Nicole

Haha det kan nog stämma, vet att vi var där nån dag under julen :) Mådde illa som fasiken och var svinhungrig, och korven måste ha varit den äckligaste jag någonsin ätit :)
Allt är bara bra, Diva bor hos mina föräldrar då Oscar började vara så jobbig med henne och jag började känna av allergi så det var lika bra. Vi åker dit och hälsar på henne istället.
Håller på förfullt med renoveringen, tar mycket längre än man tänkt sig med barn hemma ;) Men 3 sovrum är klara och en toalett, vi har bytt till jordvärme och byggt altan, nu håller vi på med Nicoles rum och hallen, tar aldrig slut ;)
Vi har pratat om att flytta till Luleå, närmare till jobbet för Emil, och säkert för mig med när jag ska börja jobba och då blir det inte lika långa dagar på dagis för barnen. Men vi ska göra klart huset så får vi se vad som händer :)
Är i v. 9+2 idag, och illamåendet har precis börjat ge med sig så jag kan äta mat igen, har levt på yoghurt och filmjölk i en månad känns det som, allt annat har jag börjat må illa av :/
Och trött! Skulle kunna sova hela dagarna! :P
Hur är det med dig? Och hur trivs du i södra Sverige? :)

Kram :)

2013-01-10 @ 13:46:36 URL: http://kamillaaaa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback