Barnvagn

 
Nu har vi äntligen bestämt oss för en vagn! 
Och till och med beställt den!!:))
det blev en Emmaljunga mondial duo med vitt läder:)
jag vet många tycker de är dumt med vit men vi fastnade verkligen för den och man får ju bara vara rädd om den och tänka på att ha något extra filt om man ska låta lillen äta där!
jag är super nöjd och A med då det var han som fastnade för den:)
jag hoppas att den kommer att vara som förväntat även utomhus sen då vi väl får den!:)
 
längtar tills man har endel saker på plats så man kan verkligen känna efter :) 
sen är de ännu tycker jag så overkligt men sant att vi ska bli föräldrar så måste vänja mig med sakerna , haha!
 
nää jag slänger ut en bild på vagnen sen ska jag sova!
godnatt!

 

Kommentarer
Annelie

Vilken fin vagn ni hittat :)

2013-04-21 @ 09:12:19 URL: http://mammaannelie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback