Se det snöar

Goddagens!
Igår började jag jobba 17 och slutade idag 9.30 det var en riktigt tung natt, sov mellan 2-3 timmar endast.
Men det är ju så då det är ett nytt ställe med nya ljud och allt.
Sen igår har det varit ett världens väder från ös regn till att det nu snöar!
Men jag tror nog att denna kommer att Tina bort också då det fortfarande är varmt i luften.

Idag när jag kom hem försökte jag vila lite åt och nyss duschat och snart kommer hjärtat hem, vi har inte varit ifrån varandra på ett hellt år på natten så det var också mycket konstigt!
Men då har man ju hunnit saknat honom!
Sen blir det att fara in till stan en snabbis och sen handla lite granna:)

Stoppa in en bild på snön.:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback