Nu är de dags för fredagsmys!

Sjukling idag, skulle egentligen jobbat idag men blev att vara hemma och ligga i soffan.. :( Inge roligt!

Men nu på kvällen börjar jag må lite bättre iaf men man vet ju aldrig .

Har hunnit fixa ordning apparna på telefonen, samt fått dit bakgrundsbild och upplåsnings bild.
Spelat en massa spel , provat på lite foto effekter.

Idag fyller min far 53 år så har hunnit prata med honom och mor idag.
Nu börjar det vara ett tag sen man såg dom samt min syster och lilla Cornelia.
Det blir ju så då man bor 100 mil ifrån.

Sen kunde jag somna om vid tre och sov en timma, sen in i duschen och tände en massa värmeljus överallt och inväntade A , han var och hämtade pizza.

Nu är det film för hela slanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback