Morgon

Godmorgon, vaknade vid halv åtta strax efter A åkt i iväg till sitt jobb. Sen efter det försökte jag somna om då jag idag kommer jobba sent men lyckades inte så det blev att stiga upp göra lite frukost, sen ut på en långpromenad med lillgumman . Och nu kollar jag på våra bästa år som jag har sett sen jag var 15 år fram och tillbaka, det har inte hänt särskilt mycket sen dess utöver det vanliga:) haha! Man fastnar för den serien fast den inte är så värst bra.
Eller vad tycker ni själva om sen?

Och nyss ringde min nya chef och ville att jag skulle ta tre timmar extra idag och det vill jag självklart! Men det är lite läskigt ändå för nu ska jag klara mig själv! :D hihi men det ska nog gå bra.

Nu blir det att plocka lite här hemma så min älsklig får komma hem sen till ett fräscht hem!


Ha de bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback