....längesen........

Alltid lång tid innan jag skriver här på bloggen, känns som om man har fullt upp varje dag så man inte hinner, sen har jag väl alltid varit dålig på att skriva :D
NU har vi äntligen börjat få ordning i lägenheten, tog ett tag men vi har ju som sagt haft fullt upp med allt möjligt!
 
Sen vi sålde lägenheten i Eskiltuna har de varit full ös med rivning invändigt av hus, nedsågning av en massa träd, börjat putta undan stenar på tomten, sökt jobb, sökt forsatt utbildning, inredning till vårat hem mm.
 
Jag trivs som fisken i vattnet just nu nära båda vatten och natur, lycklig med min  underbara sambo!
Intro dagar nu vecka och mest troligen timkontrakt efter det!
Imorgon in till stan och prata med studievägledaren och göra färdigt där jag började!
 
Nya telefonen bör komma nu i början av veckan ska bli skönt att ha en ordentlig telefon som man kan ta med sig överallt utan att hela tiden tänkta på att nu snart så dör batteriet!
Underbart är allt!
 
Får se om man kanske kan bli bättre på att skriva här, kanske till och med kommer mera bilder och sånt.
får se:P
 
Nu blir de ut och motionera av sig lite .
 
Ha de bra,
kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback