Godmorgon

Morgon morgon, vaknade första gången då A hav mig en puss och åkte iväg till jobbet, men somnade om igen se ringde väckar klockan vid halv åtta sen skulle jag znosa till halv nio men du ringde A om att skriva på att hans systers torktumlare då budet kom, så de var bara att stiga upp och in i duschen göra sig klar och vakna till ut och skriva på. Och hälsa på fina Stella sen nu har jag nyss ätit frukost och sitter här i soffan och inväntar klockan för snart är de dags att gå över till jobbet eller ja om mindre än två timmar då iaf 11-21 , mycket spännande ska det bli!!
Igår var vi och storhandlade hem en massa god mat och så gjorde vi goda matlådor till idag, första gången skulle jag tro att jag gör och tar med mig låda till jobbet. Det är för att oftast på boende finns de mat kvar och då äter man med dom boende så dom själva ska få mera matglädje. Sen då på restaurang så har man fått äta där :) mm .

Direkt jag slutar blir det att äta godkvällsfika ta en dusch och mysa sen gå och sova då jag börjar tidigt imorgon :)

Ha en bra dag! Kram


Kommentarer
Jonnié Jonsson

ja han e söt lilla torre

2012-11-07 @ 20:47:46 URL: http://jonniejonsson.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback