Första inlägg från mobilen

Dagen idag gick jätte bra, jag hittade busshållplatsen och även studievägledaren . Gick toppenbra där också ska träffa henne igen nästa vecka och få mer information om detta. Sen hittade jag till bussen hem, men steg av två hållplatser för tidigt , svinkallt!! Sen har jag försökt fixa musik på reken av hjälp av Lena men kom inte riktigt till undanfun med hur man gör. Får gå en lektion hos någon som kan visa live eller göra det åt en ;) så slö kände jag mig eller det verkar ju vara jätte komplicerat iaf tills man kommet på det. Jag börjar bli lite nervös inför imorgon då jag ska på intro på mitt kanske nya jobb! Fick jätte fina röda rosor av A för någon dag sen:)



Snart blir det att åka iväg och handla hem lite mat .
Och sen bara mysa och hoppas på att man sover bättre i natt än natten som var, då blev de bara någon enstak timme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback