Blandat

Helgen har varit toppen bra med massa mys, god mat och lite shopping.
Vi åkte till Katrineholm i lördags och kollade på deras elgiganten och om dom hade någon börs till min nya gelé , men hittade ingen så det blev klister till displayen och en snurra till tassimo ( kaffe hållare.) sen kika runt på deras ( storheden) som jag tycker det ser ut som i Luleå :) många affärer på ett ställe sammanlagt! Sen åkte vi hem och bara åt gott och såg massa film, bland annat såg vi på solsidan design två :) är nog min topp 5 favorit serie!
Sen igår åkte vi en sväng till Strängnäs och kolla runt där hur det såg ut och var dom hade att erbjuda, vart två juldukar sen hem och laga köttgryta och titta på mera film i soffan med mysiga filtar vi har köpt!

Och idag vart det att följa med A in till Eskilstuna för att kolla presenter till A och hittade en del men köpte inte allt och kan tyvärr inte skriva här vad då han kanske tittar:D sen hittade jag äntligen ett par jeans, har sökt som en tok efter ett par .

Om något inlägg eller nå blir det nog massa bilder, har inte hunnit använda telen riktigt ännu som jag ska:) men kommer.

Juste vet inte om jag sa det, förra veckan var jag på introt och det gick toppen bra och jag tror nog jag ska trivas, redan nu på onsdag går jag mitt första pass själv ska bli spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback