Godkväller

Hellt slut i kroppen idag, har varit några hårda dagarna nu med både arbete och renovering!
Så sent som igår steg vi upp halv sex och gjorde oss i ordning för jobbet vårat sen slutade jag halv ett och började fixa här hemma sen kom Älskling hem vid 6 tiden och vi höll väl på till 8-9 tiden på kvällen och så hålls de igång varje dag nu fram till de är klart!

Det börjar ta sig, imorgon kommer våran elgubbe också och kopplar in de han hinner sen har vi bokat han även till på måndag och då ska all el vara färdig och att vi har knappar över hela lägenheten!=)) underbart de ska bli!
Jag vet att sen efter någon vecka kommer jag att ta för givet med lampknapparna på väggarna , men dom första dagarna kommer vcar asskönt att slippa böja sig ner för att tända och hitta ett tillfälligt uttag!

Nu snart har jag gått klart mitt första schema på slottsbacken där jag har trivst jätte bra, super snälla och duktiga kollegor samt brukare!
Där hade jag velat jobba kvar om vi nu hade bott här resten av vårt liv, men vi är inga människor som vill ha samma rutin varje år, vi vill testa på nya livfulla äventyr och se saker och ting i världen!
Inge fel om man nöjer sig med vardag varje dag, men känns inget för mig, att inte upptäcka något innan man stabiliserar sig och blir gammal.

Nu är det inte många dagar kvar tills mor och far min kommer ner, ska bli mycket skönt att dom kommer då kommer vi verkligen ha en minisemester med endel av min familj!
Äta gott, kolla på nya saker, göra nya saker, spela, mysa, plantera, umgås, mm!!!


Tacksam över mitt underbara liv!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback