Luleå till veckan

Nu på lördag åker vi med bilen upp till Norrland! Vi tänkte egentligen flyga men vi var lite för sent ute att boka så på SAS vart det 6000 och nordweigen 3800 så då kan vi lika gärna ta bilen upp och kunna köra lite uppe där och visa lite mera platser!

Ska bli grymt roligt att träffa familjen ! Var alldeles för länge sen nu , mamma och pappa var det 6 månader och Sofie och Cornelia 10 månader sen!
Det blir att bo hos mina föräldrar då vi tar med vårar lilla busfrö Cherry som går bra ihop med dom sen deras katt får vara i ena halvan bara:)

Oj vad jag ser fram emot det här!
Men nu har vi fullt upp till lördag, tvätta massor, städa, packa och fixa det sista sen imorgon och på fredag jobbar jag 11-21 också så har som på mig idag att fixa det mesta, sen på lördag morgon och dagen, vi kommer åka på kvällen då det är mindre trafik då oftast!

Nä nu vet ni:) ha de bra:) kram


Kommentarer
Annelie

Vad roligt att ni ska komma till Luleå jag hoppas verkligen vi hinner ses denna gång var ju en hel evighet sen vi sågs sist ju :)

2012-12-14 @ 09:13:00 URL: http://mammaannelie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback