Blandade känslor.

Ursch känner mig as löjlig, sitter här i soffan och kollar gamla saker och bilder, och samtidigt spelades det en sorgsen låt på tvn så jag blev hellt tårögd. Jag saknar hur det var då hur du och jag bara kunde ligga och skratta och inte bry oss om morgondagen hur vi kunde vara uppe hela nätterna , då vi surrade i telefonen hur många gånger som helst och länge på en och samma dag.

Vet inte om det någonsin kommer att kunna bli som förr, jag tänker mycket på dig min vän, eller ja nu är vi inte det då..
Många funderingar kring det jag går igenom nu och hade gärna velat dela med mig av detta till dig.


Utöver detta mår jag jätte bra, längtar till i februari som fan!!!:))))

Ha en bra dag kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback