Onsdag bara...

Goddagens!

klev upp efter nio i morse gjorde mig klar och sen satte mig och gick igenom lite och fick en glad nyhet!!=))))
Idag är de bara onsdag och tiden känns som om den gått jätte fort men varje dag gå sakta, förstår ni hur jag menar?

jag längtar så sjukt mycket att fredag morgon ska bli!!

Klockan 13 blir de tvätt och städa ur badrummet nog och sen efter de blir de att åka till mor och far och kanske kunna ta med mig sista sakerna till dom, eller jaa dom små sakerna menar jag med hjälp av jennifer som körde mig här för någon dag sen och hjälpte mig att bära allt, mycket tacksamt!

nää nu har jag inte mycket mer att skriva så ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback