Uppe med tuppen!

Jaa så blev de idag för våran del, för att grannarna ska tydligen tapetsera eller vad dom ska göra så hade arbetsgubbarna kommit vid 7 och börjat skrapa bort tapet och sopade och härjade gärnet.
Så vi steg upp åt frukost och drack kaffe sen ville Ozzyboy stiga upp och titta vad vi gjorde, tror han tyckte de var MYCKET tidigt!:)

Sen bar de av ut och låta han göra hans behov sen hoppa in i en dusch och sen kolla runt på en massa inredningssidor igen nu har jag hittat en bra som man kan sno lite inperation ifrån:)
Styleroom.se, heter sidan jag hittat:)

Och vet ni vad , nu har jag beställt min byrå och den kommer någon gång i slutet av november, visst det är en bit bort men den är ju iaf på väg hem till mig!!!

 
Så ser den ut iaf, samma stuk som i spegeln jag har, åhh de kommer bli så himla fint då jag får ordning på allt här hemma!!
Ska även ändra hatthyllan och skohyllan till någon mindre variant än de jag har för just nu känns de som om de inte alls passar in sen:))
Och i Januari blir de att tapetsera i hallen och i sovrummet och byta golv i kök och kanske i hallen!!!:))

Då allt börjar bli färdigt kommer ni få före och efterbilder så ni förstår vilken skilldnad de blev:))

Idag har vi varit ut och busat i drygt 2 timmar sen gick vi hem och då blev de att laga hemmagjorde hamburgare, de var gott för att vara första gången sen hemkunskapen i typ i nian eller nå:p
Och nu har vi bara slöat framför datorn och tv, och ikväll blir de idol och bara ta de lugnt!

Ha en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback