uppdatering

Sen jag har kommit hem från Eskilstuna har de blivit en hel del att försöka få tag på arbetsförmedlingen men utan resultat, dom skulle nämligen skickat ett brev med en kallelse att jag skulle komma och få träffa min handläggare men dom har inte gjort de av någon konstig andledning.
Men har hört att de blivit ännu svårare att få tag i dom, men ska prova ringa igen imorgon,

Sen blev jag sjuk på lördagen den 5 och en hel vecka framåt låg jag till sängs, feber snuva host hela tiden kom febern och så gick den igen och så kom den fram och tillbaka men i söndags så vaknade jag hellt pigg iaf och då hade febern gått bort och hållt sig borta  men än är lite snuva och så klart hostan kvar som det alltid tar lnge för att försvinna för min del.

Har alldtig lyckats bli sjuk på hörsten och våren, samma hosta, men de är inte så att jag klär mig för lite heller, så vet inte alls varför.
Har varit så sen jag var tre.:P

Vi har varit ute en hel del på sista tiden och gjort en massa nya saker och Ozzy har gjort så mycke framsteg så jag lngtar bara tills han är två år, för att se vad han har lyckas med!
Just nu är han inne i ettårstrorsen/ valpstadie/unghundstadiet eller nå, man kan faktist tro ibland att han bara är tre månader..
haha, nää men just nu naffsar han och testar en till max, men samtidigt är han hur duktig som hellst och lyssnar oh bara goar, så jag ser en öppning på tunnels som är vissa stunder!:)

Idag fick jag ännu en spegel som jag ska ha i hallen så det kommer en möblering, just nu skulle jag bara vilja ha en massa pengar och kunna slösa bort dom på heminredningssaker, har nu snart suttit och kollat på olika hemsidor som texempell jotex, em och lite på Ikea.
Jag är inte så speciellt intresserad utav ikeas saker då jag tycker alla har dom i sitt hem, inge fel med dom alls, jätte fina och bra saker, men känner mig less på ett och samma utbud.

Men så fort jag har lite pengar över blir de att handla saker till hemmet igen och då föst kommer de bilder på min lägenhet tror jag nog.

Nog om de, idag har Vi varit hos mina föräldrar och ätit palt och sen for jag till syster roch kolla Idol och surra, sen då de var slut gick jag hem och var riktigt blöt i regnet, just nu har vi världens busväder, de blåser och regnar!
Sen har jag bara legat här och surrat och kolla internet, men nu måste jag gå och äta nå och sova.

Sov gott allihopa, så hörs vi snart igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback