söndag

Igår var vi bakis mer eller mindre jag var nog den som var det:)
Sen var jenny, marco och marius sjuk så det blev en riktigt lugn dag och kväll.
Sen vid åtta tiden började vi med att komma på hur jag ville ha bloggen och tillslut kom vi på tillsammans hur den skulle se ut.
Vid elva halv tolv var vi färdiga med den så det tog ett tag men de var de värt!
Ibland är de tur att man har någon som kan design:)
Nu vart jag skit nöjd med den, visst jag var jätte nöjd med den förra också men jag har ju haft den ett år så man har blivit lite lätt less på den, för den var inge direkt personlig:))
Men nu vart den de tycker då jag:)

Idag blir det en lugn dag också då alla är sjuka inkluvsive jag, men de är bara början för min del.. huvva vill inte bli sjuk imorgon då jag reser hem..
Men vi lär ju se hur de blir med det.
haha!
Har inte tid att vara sjuk nu.

Under denna vecka har vi hunnit med att shoppa en massa, träffa folk, festat och tagit de lugnt.
Vi har inte gjort nå speciellt så men känns bara bra att man bara kan vara.
Och lilla marius är så gullig!!:)

Men jag måste bara få säga att jag saknar Ozzy grymt mycket, har aldrig varit ifrån han så här länge någonsin..
Max två dagar i rad och sen allt som allt har jag varit utan han tre nätter på snart ett år så det har varit lite jobbigt att inte haft han med sig.
Men imorgon kväll får jag goa med min älskade Ozzyboy!!

Nää nu blir de att glotta face och sen lägga sig i soffan och ta de lugnt!
Ha en trevlig söndags kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback