helgen flög förbi..

Och fort gick det!
I fredags kväll tittade vi på Idol och drack någon öl och gick över till Lizette och där var de lite nytt folk och Ozzy skötte sig jätte bra, bra träning bland folk.
Och mycket trevligt var det också!
 
Sen på lördagen klev vi upp kanske vid tolv och jag gjorde mig i ordning för att fara till mor och far där det var kalas för mamma sen for jag in till stan vid halv 5 och väntade till 17.20 för att gå på en arbetsinterjuv som inte gick så himla bra då arbetsgivaren frågade om jag kunde tänka mig att ha praktik där och jag har inge bra erfarenhet av praktikplatser från tidigare då dom har lovat jobb och sen får man inge.
Efter det kom Anna och johanna och deras vän och hämtade upp mig och körde mig hem då det regnade som om himlen hade öppnat sig.
Då jag kom hem blev de att laga go mat Fläskfile med vitlöksmarinad(hemmagjord) och grekisk sallad med vitlöksbröd och vitlökksdressing!
Mums! Jag om någon älskar vitlök!!!
Sen var de att ligga i sängen och glo på "tre kronor" ni vet den gamla serien som gick på 4 an för ett ex antal år sen?
Har hunnit till sesong 4 a nu och de är jätte spännande!
Beroendeframkallande serier alltså.

Igår vart det att gå och rösta sen att släppa Ozzy och promenera hem och ha en slödag framför tvn och titta på valvakan och sen se något avsnitt av "tre kronor" och sova.

Dagen idag blev att stiga upp tidigt vid elva och åt frukost och duscha och ut med Ozzy sen börja storstäda och plockat och även hunnit gå en långis med Ozzyboy! 
Mycket rent vart det, bäddade till och med rent, trots att de inte är för länge sen men nu då man har varit sjuk så kan de behövas att damma bort allt och ta rent och nytt!
Nu har jag bara lite hosta kvar som alltd sitte i så himla länge men de känns som om den är på väg att försvinna hellt.
Vid fem tiden vart de korv och mackaroner och jag har såna här plattor man kan lägga lock på eller vad man kan säga att de heter och jag har nu lyckas att sätta på fel platta två gånger och senast idag men denna gång tog jag inte med handen bort den :P
Ikväll har de bara blivit att sitta här och kolla runt på internet och filosofera om heminredning och fundera på vad och vart jag kan handla allt jag vill ha!
Sen har jag även varit ut med Ozzy och busat lite!:)

Juste jag har fått mitt kort till kanaler idag också men då tyvärr har jag ingen skartkabel eller vad de heter som jag kan koppla från boxern till tvn men det ska inhandlas i veckan!:)

Mitt liv känns så himla underbart just nu.
Jag mår toppenbra och de ända som fattas just nu är ett jobb och körkortet!

Nu ska jag glotta mera internet och tv, men ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback