fredag idag

Och jag har varit vaken sen åtta då klev jag in i duschen och rakade benen och fixade mig sen blev de att gå ut med Ozzy och fixa klart mig och gå till vårdcentralen sen promenera in till stan och köpa proppar till ett rör till toan, sen vidare med bussen till porsön där jag köpte min taklampa sen promenera till marias jobb och ta en rök sen med bussen till stan och gå hem igen.
Och då blev de fixa bort tvättmaskinen och stoppa in mitt badkar!
ÄNTLIGEN!!!
Sen hojjade jag till affären och handlade lite mat hem igen och äta och nu sitter jag bara här och funderar vad som händer ikväll!

kanske gå förbi Lizette och kolla till ett partay eller nå:) eller kommer maria kanske hit?=)
vi får se!

Imorgon blir de att fara till mor och far och fira mammas 54 årsdag sen hem och slänga in tvätten och fara in till stan på arbetsinterjuv!
vi ser ju hur de går imorgon:)

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback