blåsigt, kallt och svett!

tjohoo!

Idag kom Ozzy hem vid elva tiden då vart de att hoppa in i en dusch göra sig klar och ta på sig en miljoners kläder så man inte åkeer på en sjuka igen och började gå mot stan.
Tränade Ozzy en hel del hela vägen till stan och där hämtade vi min cykel som jag hade lämnat i söndags efter jag hade varit hos charlotte och druckigt för mycke kaffe så jag fick en kaffechock och började må illa dessutom rgnade det så då var de lika bra att ta bussen hem:)

Jag och Ozzy gick kanske halva vägen hem och sen cyklade vi och de gick toppen bra!
Han är verkligen så duktig!!
Då vi började gå blåste de super mycket och var lite kallt men sen då vi kom hem var de bara att snöra av sig alla kläder och byta då jag höll på att svettas ihjäl!:)
Haha!
Men nu är iaf cykeln på plats och hunden motionerad för ett tag och ligger i bädden hans och är hellt slut!

Idag blir de att planera hur jag ska möblera och försöka hitta en byrå till hallen.
Jag har tänkt mig en vit gammeldags byra med kanske svarta knoppar, men är verkligen svårt att hitta någon som inte ät så farligt dyr och sen finns de typ inte på blocket.
Men som sagt de kanske kommer in nå snart!

Sen blir de att röja upp lite här och mest troligen ta bort tvättmaskinen och stoppa in mitt badkar!!
Längar sjukt mycket efter att få bada med mycke skum och ljus och bara slappna av!

nu blir de att fixa kanaler hit så man kan börja se lite mera tv och inte bara på 4an.

Ha e bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback