Jaaaa!

Jag fick jobbet på en restaurang!
Shiiiit vad de känns skönt att kunna stå på egna ben!
ÄNTLIGEN kan man säga!

Har börjat min andra arbetsvecka nu och de går toppen bra!
Lätt kassa och allt annat är också himla lätt!:)
Och främst roligt!

Idag blir de gå förbi underbara Sofie och Cornelia och äta middag där och bara umgås sen blir de nog hem och nanna kudden ganska fort, stiger ju upp så himla tidigt så är svintrött om kvällarna:P
05.45 ringer klockan och då är de bara upp och tvätta håret och klä sig och börja gå till jobbet som bara tar en kvart:)
Skönt att slippa ta bussen men kanske då det börjar bli vinter och snö och jävligt kommer jag nog åka buss om man inte hittar någon på mitt jobb som känner att den vill plocka upp mig eller lämna mig:)

Ozzy är super duktig nu kan man lämna han mer och mer själv och de går bara bättre och bättre!

Är så sjukt nöjd över mitt liv just nu!
Det som fattas är körkortet som jag kommer att ta nästa sommar, bara jag får jobba kvar så länge:)
Första semestern blir att åka och plugga men de är de värt!:)

Nä nu ska jag göra mig i ordning för att traska till sofie!

ha en trevlig kväll!

Kommentarer
hanna

Grattis gumman till jobbet!=)

2010-10-25 @ 15:30:53
Josefine

Grattis! :D

2010-10-25 @ 15:44:28 URL: http://konsertfjolla.blogg.se/
lucke

Jäätefin header :D

2010-10-25 @ 15:49:31 URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback