text och bilder

Igår vid halv åtta tiden cyklade jag till Maria och då jag kommer till bergnäsbron ser jag en yngre tjej lite större med en monterbike som cyklar så jag får tävlingsinstinkten i mig och sätter igång och tramprar hon är nästan i mitten av bron och jag trampar och trampar.
Jag har inte växlar eller nå på min cykel heller så man får trampa rejält för att få upp fart tills slut kommer jag gämsido med henne och trampar gärnet och cyklar om och då jag är om henne så tittar jag bak mot henne och typ skrattar "haha, jag klarar de" haha inte frisk nej.
Sen cyklar jag vidare gärnet mot maria:)
Haha, säkert såg de hellt stört ut:)
Då jag väl var framme vart de kaffe och surr sen badminton och senare cyklade jag hem och cyklade lite omvägar också bara för att träna mera.

Idag tog vi sovmorgon för en gångs skull fast vaknade vid 6 tiden som vanligt men somnade om efter ett tag.
Sen ringer mamma 4 gånger och skickar sms "varför svarar du inte?"
Haha så jag ringer upp och hon blir förvånad att jag sover ännu och då var klockan bara 9:e lägger mig i soffan och snackar sen vaknar jag till och ger Ozzy gubben mat och går ut med han.
Sen blir de frukost och solning på balkongen.
Härligt väder det är nu ! Man får absolut inte klaga!
Idag har jag också vikt in tvätten och stoppat på en till som var typ vintervantar mössor och sådan skit:P
Jag väntar nu på att den ska bli klar så man får hänga upp den.

Ozzy har nu blivit lite bättre i magen efter ris och fiskbullar och drikadeller eller vad de heter.:)
Så hoppas de håller i sig så man kan vara ute mera med han så han får mera energi.
Juste vet inte om jag sagt men nu kan han tass, dansa och ful gubbe:P
Riktigt lättlärd hund må jag säga, men dock envis men de börjar iaf gå till sig med trotset tror att de har att göra med varmen att han inte orkar tjura och vara jobbig.
Riktigt skönt.






Nu ut och försätta steka!
Ha en bra dag.
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback