SOL!

Ojoj vad härligt väder de är ute!
Idag steg vi upp halv åtta och gjorde oss iordning och gick ut och var ute bara, sen vid tolvtiden cyklade jag in till stan och kollade eter skor men hade inga i min storlek..:(
Vill bara ha ett par billiga balleringa för typ en hundring, då dom ändå hbara håller en sommar..
Men ska fara efter 4 och kolla på skokanonen om dom har!

Och nyss har jag suttit ute en timma på balkongen och Ozzy fick sitta ett litet tag bara sen fick han gå in då det är för varmt ute nu för han att sitta där.

Ska snart sätta mig ute igen och sitta minst en timma sen gå ut med Ozzy så han kanske bajsar och hoppas på att magen hans har blivit bättre:)
Han har haft diaree i två dagar och idag har det nog stannat upp då han inte har bajsat nå:P
Haha kanske inte så intressant men men min vardag min blogg:)

Nää nu ut i solen och bli brun, och ska sola för min älskade syster som jobbar en dag som denna så jag kommer bli dubbelt så brun!:)

Ha de bra kramis

Kommentarer
Tanja

Tackar :-) Jo det börjar bli klart men just nu håller dom på med sovrummen så än är inte allt färdigt. Annars är det sådär, har ju inge jobb än men hoppas förstås det fixar sig snart det också.

GRATTIS !! Hörde du fått jobb :-) Du får ha det så bra! Kram!

2010-05-19 @ 18:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback