Hundträning.

dagens aktivitet från halv var att träna hund, först kom Anna och hämtade upp mig for vi till örnäset och tränade zeb med hundtränarn Mattias.
Gick super bra kul att se någon med mycke erfarenhet och kunskap!
Sen tog han ut sin vovve och den var hur lydig som hellst!!
Sen tillsslut for vi hem till mig där lilla Ozzy hade fått vara själv i tre timmar, gick super bra att lämna han själv.
Då fick man lära sig hur man ska göra då det kommer folk så han inte ska hoppa på dom.
Jätte lätt då man får se hur man gör sen känna på saken man ska göra.

TACK snälla mattias som kan och vill visa hur man gör!!

Sen kom fredrik hem och då fick vi visa Ronja som är rädd för galler och kloklippning och det gick hur bra som hellst!
Sen även utomhus hur man ska göra då de komemr annan hund:)
Super bra nu gäller det att bara hålla i det också.

Nyss vart de pizza med anna och fredrik var så där gott, är så himla slut då jag steg upp 6 i morse också som alla andra veckodagar jag gör trots att jag inte måste, men jag kan inte somna om då jag väl vaknar..:(
Men ska bli en tidig kväll iaf.

Toppen bra dag!
ha en trevlig kväll
kramis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback