Håll tummarna!!

Håll dom hårt och ända till på måndag efter elva!
Jah har fått erbjudande om jobb mest troligen, hon ville träffa mig på måndag.
Och just dig ahde jag inte lämnat in nå cv eller nå alls, men däremot för typ 1 ½ år sen hade jag praktik där och nu hade dom kvar mitt namn och telefonnummer så hon ringde i fredags och kollade min arbetssituation och sånt.
Så då bestämde vi att ses nu på måndag.

Och sist dom ringde från ett sånt ställe så gick jag i skolan och hade en vecka kvar av den och då jag kom då dom ville träffa mig hade dom gjort iordning mitt schema och allt bara att skriva under.
Så hoppas hoppas hoppas att jag får det nu!!

Shiit vad de hade underlättat om jag fick nå jobb nu!
Med allt!!!:)

Nu idag har jag bara haft ronja hemma så vi har passat på att städat i toaletten så nu är den ren och fräch sen vikt tvätt och plockat lite granna.
Och till middag vart de bara blodpudding och baccon.
Nu ligger vi alla hellt utslagna och kollar tv och jag sitter här.
Sen är de DH klockan nio längtar , mitt favoritprogram!!

Ha en trevlig tisdagkväll!
Kramis

Kommentarer
Alice

Jag håller tummarna <3

2010-05-11 @ 21:25:56 URL: http://wwry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback