Godmorgon!

Idag vaknade jag som vanligt då fredrik far till jobbet, vid 6 tiden.
Sen dess har jag varit ut med Ozzy ätit frukost och glottat runt på internet.
Idag blir de en ute dag med Ozzy så fort jag gjort mig klar, då det är fint väder och börjar bli varmt igen.

I lördags gjorde jag mig klar och så kom Andreas och hämtade mig så for vi till Maria och sen mot biltema och kolla på bilar där hittade jag en bil jag vill köpa.



Efter vi varit där kom Anna, thomas och Angelika och hämtade upp mig så for vi mot hertsön där Anna bor och åt middag sen vart de att sätta igång att dricka öl.
Vid åtta tiden kom det lite mera folk till Anna sen for vi ut på Crusingen i stan, de var mycket trevligt och väääldigt mycke folk!
Sen på kväll en for vi förbi min syster också och drack någon snapps;)
Jag kom hem runt 3-4 tiden super trött men somnade inte förän 5...

Sen igår vaknade jag första gången vid 6 sen 7 sen åtta sen halv nio sen halv tio och låg vaken ett tag sen for fredrik och hundanra härifrån då somnade jag om till två och då steg jag upp och fikade sen låg jag i soffan hela dagen.
Vid 4-5 tiden grillade vi och åt sen var de filmtittande och sen gick vi och sov tidigt..
Trött trött trött var jag.

OZZY



Jag känner mig mycket hoppfull just nu, allt känns som om de kommer att lösa sig:)
Nu har jag fått sommarjobb i sommar och börjar utbildningen den 9 de juni till 21 augusti sen hoppas vi på det andra jobbet som det verkade som om jag kan få då i höst.
Håll tummarna!
Underbara vänner runt omkring, som stäler upp i allt och inget!

Ha en bra dag.
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback