Dagens gärningar

Idag vaknade jag klockan sex och ringde strax efter det till Anna för att väcka henne så hon klev upp och for till praktiken.
Sen gjorde jag mig klar gick ut med Ronja och sen mötte jag upp Emmelie och så gick vi till oss så hjälpte jag henne med lite skolarbete och kanske får ett annat tänkande.:)
Sen promenerade jag till bergviken och lämnade in papper till sommarjobbet och fick tjuvkika på schemat :)
Efter det promenerade jag in till stan och gick och strosade och hittade klämmor, deo och ansikskräm.
Vid ett tiden gick jag till Attityd och klippte mig, vart typ att bara toppa och klippte upp lite mera fram till.
Vart jätte nöjd! Hittills.
Efter de försökte jag hitta nå att köpa men fann inget så jag tog bussen hem och gick ut med Ronja.
Sen var de dags att fara med Anna en sväng till Råneå och hjälpa henne att städa ut bilen och fixa nytt säte fram ;)
då det var färdigt for vi till porsön där en köpare skulle vara och sen körde hon hem mig och då var de middag sen gav vi hundarna mat och ut med dom, sen tog jag cykeln och varvade sjön och nu sitter jag här och kopplar av och ska på ett tag gå ut med Ozzy sen gå och sova!:)

Och sen måste jag bara säga att jag blir snart GALEN på mina grannar som bor under, nu har dom bott här snart i 4-5 månader och dom har hållt på i 2 månaders tid att borra borra borra borra borra borrra sa jag BORRA?
Sen hamrar dom hela tiden sågar... Eller juste jag glömde säga...
Dom gör det en gång i veckan heeeeelaaa långa dagen till ca 22 på kvällen jag blir galen!
Det hade varit mer okej om dom gjorde det i sträck ca 14 dagar men inte mer...
GALEN GALEN GALEN blir jag..
Varje gång dom borrar spärras mina ögon upp som en galning!

Men men nog om det, nu ska jag göra annat.
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback