Dagen idag..

Klev upp runt halv elva tiden gick ut som vanligt med Ozzy sen in och gjorde mig iordning och kollade på våra bästa år, sen hade jag tänkt fara till mor och far men dom hade fullt upp idag men ska promenera dit imorgon med Ozzy så han får ordentligt med motion och jag med för den delen:)
Så jag bestämde för att laga middag och det blev hamburgare, gjorde två men orkade bara en.
Sen blev det att fara in till stan med Anna och skulle hjälpa henne att hitta nå skor, men istället hittade jag ett par, men kan inte köpa nå just nu ;)- Köpstopp för ett tag.

Sen vid sextiden for jag och Ozzy hem och då har vi varit ute mycket och sen nu ikäll har jag och Ozzy bråkat väldigt mycket eller han är typ inne i någon trots så han vill ingenting och testar en heelaaa tiden, så inge roligt alls..
Men tillslut efter drygt tre timmars tjorv blev vi mera vänner och så fick han hoppa in i en dusch och jag säger bara shit vilken skilldnad på det vita på han, nu blev de riktigt vitt!
Och efter det blev torkning och lite mys med lite tjorv..:P
Men nu ligger han iaf och sover och det tog inte länge tills han somnade heller.

Mycket snart blir det att äta kvällsfika och sen slänga sig i sängen då det kommer bli en mycket lång dag imorgon om han ska forsätta imorgon med trotsen efter vägen till mor och far eller till och med där kanske- Nää nu ska man tänka POSITIVT!
Haha, ni får höra imorgon hur det gick garanterat om jag nu inte blev så less och gick och gömde mig för gott ;)



Ozzy nybadad och torkad:)

Hoppas ni andra har haft en bra måndag:))
Kramis



Kommentarer
LIENE

sv: Det var helt okej:) hur var din valborg då?



Vad söt bild på hunden!

2010-05-05 @ 21:52:33 URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback