Ärende dag.

Idag steg jag upp 6 och gjorde mig i ordning åt ordentlig frukost och fixade mig sen ut med Ronja och hojja till bergviken på interjuv (får veta imorgon om de blir i sommar där) sen cykla vidare till mina föräldrar och var där till halv två då hojjade jag till polisen och hämtade lite papper jag ska skicka in sen cykla hem och solat på balkongen, snacka om varmt de är idag!

Imorse då jag åkte var de lite kyligare så jag åkte i jeans och tröja och jacka och nu då jag kom hem rann de bara svett:P haha eller inte rikigt så illa men typ:)

Och nu snart blir de att äta någon middag och bara ta de lugnt , kanske tar en tur runt sjön med ronja :)

Ha en bra dag.
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback