Sommar??

Nu tycker jag att det ska bli sommar!
Orkar inge mer snö som bara är irriterande att gå på då dom inte hunnit skotta ordentligt sen att de bli halt och guppigt överallt sen får man in ett kilo snö också..
Sommaren du är väldigt välkommen och ta med dig solen också!

Funderar och funderar här, tror kanske jag har kommit till nå svar snart, men då jag väl har gjort de ändras det snabbt..
Men vi får se hur de blir med det.:)

Nu idag ska jag städa lite här hemma och få ordning här sen ska jag kolla lite granna på olika recept så man kan laga lite annan mat än den samma varje månad:)
Hittade ett igår och kommer skriva det sen här då jag har provat det om det var gott!

Sen blir de nog att plantera om bonsaiträdet vi har som ännu inte fått en kruka, men nu har vi köpt en och de skulle vara bra för den med nyss:)
Haha har haft den i en bunke sen förra året typ:p
Men den mår bra iaf.

Ha de bra.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback