TRÖTT!

Vet inte alls vad de är för fel med mig idag, hellt trött och slut i kroppen har inte gjort nå speciellt heller och sen fick jag sova ordentligt i natt också.?
Bara det nu inte är nå sjuka som är pågång..
Äh, det kanske bara är att jag ÄNTLIGEN är hemma och kan bara sitta hela dagarna om jag vill, bland mina saker:)
Att jag slipper packa och vara i en skog också är hellt underbart!

Egentligen skulle jag ha promenera till Coop nu idag och antingen lämna eller ta med Ozzy men kändes väldigt jobbigt i detta väder att göra något utav delarna, eller iaf att gå i snön då dom inte ens har plogat :P
Skulle köpa hårfärg som jag hade tänkt fixa imorgon med Emma men avbokade att göra det imorgon och ska göra det i helgen istället, så jag nu kan vila upp mig lite granna ifall att jag håller på att bli sjuk.

På något tag blir det ut och aktivera Ozzy lite, sen blir det inne kväll med mys framför tvn eller kanske till och med ett bad:)
Det är ju till och med "Desperata hemmafruarna" så det passar perfekt för en innekväll och klockan åtta är de nå nytt "dating in the dark" så det blir att kolla vad de är för nå påhitt:)

Ha en mysig kväll:)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback