tisdag

Hej hopp!
Idag vaknade vi första gången vid 6-7 sen höll de på så där tills halv tio då vi steg upp och gick ut, sen åt vi fråkost och gick ut igen.
Sen gjorde jag mig klar då mina föräldrar kom till klockan ett då drack vi kaffe och surrade och sen klippte jag mamma och de vart bra.
Sen har jag och Ozzy bara tagit de lugnt och slappat varit ut lite grann och så..
Och snart är de desperata det ska bli rogivande och se!
Men måste erkänna en sak...
Jag har verkligen ångest och ont i magen för jag tog fram två olika skålar med massa godis i och sen en stor skål med ostbågar och cola och har ätit kanske hälften av allt, haha jag som skulle vara nyttig :P
Får försöka sen igen och börja träna och äta nyttigt igen..

Inge långt inlägg för denna gång:)
Ha en trevlig kväll!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback