Tidig, tidig och tidig igen...

Hejhopp idag vart de en tidig morgon, vaknade vid halv nio tiden och låg och knappra på telefonen då jag visste att Ozzy sov ännu men sen vid kvart i kom han in smygandes i sovrummet där han aldrig annars får vara än på morgonen och väcka mig så då var de bara på med kläderna och ge han mat och ut på en 40 min promenad.
Efter det blev det att ta en tidig dusch och göra sig iordning, sen äta frukost och kolla våra bästa år.
Efter att Ozzy vilat klart gick vi ut igen och var borta i 30 minuter sen då vi kom hem har jag sökt jobb och han har busat för fullt med alla leksaker han har sen dammat av hans filtar och lagt tillbaka dom i bädden;) de kallar jag ordningsamhund!
Och för ett litet tag sen stoppade jag på ugnen för att laga en tidig middag och den består av ostsnittslar och pommes, gott!
Sen planerna för resten av dagen är bara att träna Ozzy ute sen att se trilogin på femman då desperata vart bortplockat för de, sen tror jag nog att de blir en tidig kväll idag, för omväxlingens skull.

Ha en trevlig tisdagdag!:)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback