:)

Duktig jag känner mig idag, har diskat först en gång på morgonen sen gårdagen och sen efter jag hade bakat och ätit frukost blev det mer disk, sen har jag stoppat på en tvätt också:)
Så då den är klar blir de hänga upp den sen stoppa på en ny.
Sen har jag även tvättat mitt halsband jag ska ha på mig på fredag så nu snart skiner det fint!:)
Sen har jag fixat Ozzys bädd som har hängt på tork nu ett par dagar.
Och snart blir de att stoppa sockerkakan i en påse och gå en sväng med Oz:)
Många inlägg har de blivit redan idag, men jag känner för att skriva av mig lite, visst kanske inte så intressant men de är ju upp till er om ni vill läsa:P

Sen måste jag bara säga att jag har ändrat nu färgen på texten för att det finns folk som har klagat och sagt att man inte ser nå, och de var ju sant!
Så nu får de vara så här tills jag åker ner till mitt ARSELBARN så ska hon fixa nytt åt mig och lära mig så jag kan börja fixa själv och inte alltid vänta i hundra år för att hon och jag ska ses!:)

Önskedröm: Att bli riktigt rik! Eller få ett ordentligt jobb!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback