Älskade Farmor.

<3
Nu har du lämnat våran jord och har det mycket bättre där du är nu!
Du är verkligen en kämpe, in i det sista var du det!
Du bad Sven hämta ditt smink för att du ville vara fin och då han kom med ett läppstift då han inte visste vad de var du menade sa du till honom " men inte var de läppstift jag skulle ha, det var en penna till mina ögonbryn".
Men vet du vad, du är så fin ändå utan det.

Du var en mamma,en fru, en farmor, en mormor, en syster.
Vi tar med en del av dig resten av vårat liv!

I morse vid sex tiden ringde mor och frågade om jag skulle med till dig för att ta ett sista farväl och givetvis ville jag det så jag gjorde iordning mig själv och Ozzy som skulle bli hämtad av fredriks pappa.
Snabbfikade en torrmacka med oboy sen kom Sofie och hämtade upp mig så for vi och hämtade mor och johan så for vi mot dig, kändes som om vi åkte i 10km bara men vi körde i 100km och försökte ta oss förbi fem lastbilar som låg och puttrade på på vägen, en efter en..
Men till slut närmade vi oss Kalix och precis då vi kommer vid kurvan av Rolfs såg så ringer min faster med den tråkiga nyheten.. vi hann inte- Du tog dig vidare innan.
Då vi väl varl framme möttes vi av enorm sorg och varma kramar.
Sen gick vi och tittade på dig du var så vacker och fridfull!
Mjuk och len.

Vi samlades alla i släkten vid dig och pratade om dig, som du hela tiden ville att vi skulle göra.
Umgås med varandra-Släkten.
Du har haft en stor inverkan på oss alla och kommer alltid ha det!

Det jag känner mest är att jag önskar att jag fick mer tid med dig, men ändå skönt att du fick gå vidare slippa all sjukdom och smärta.
Du ska få din sista önskan, och vi ska se till att allt ordnar sig!
Man får vara tapper.

Med tårarna i ögonen försöker jag få ut lite av dom känslor jag har, men är svårt...
Är hellt färdig i kroppen och huvudet då jag endast har sovit i tre och en halv timma idag..
Sen under veckan har man varit orolig och sovit dåligt..
Alla mina tankar går till dig, min familj och släkt!

Du har det bra nu och vi ses SEN igen!
Vila i frid farmor min!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback